Menu
Winkelwagentje

Retourbeleid

Het kan natuurlijk gebeuren dat het bestelde artikel niet bevalt of niet past. Dan wilt u het artikel natuurlijk ruilen, logisch. Uiteraard is dit mogelijk en heeft u hier recht op. 

Fiets reparatiehulp voor klanten

Indien het product toch niet werkt zoals u dacht of u heeft moeite met het repareren van uw fiets, neem dan even contact op met ons team. Zij kunnen u in veel gevallen adviseren. Wellicht is het product prima bruikbaar.

Regels retourzenden

Wilt u toch retourzenden, dan hanteren wij onderstaande voorwaarden.  

  • Binnen 14 dagen na ontvangst van de bestelling kunt u deze retourneren. U kunt het versturen naar ons via DHL of een vervoerder van uw eigen keuze. De kosten die aan de retourzending verbonden zijn, zijn voor uw eigen rekening.
  • Als wij uw retour hebben ontvangen zullen wij het bedrag binnen 7 dagen terugstorten op uw rekeningnummer waarmee u de bestelling hebt betaald.
  • Als een product beschadigd, vies of onvolledig wordt geretourneerd, omdat het gebruikt is of door een andere reden,  dan bent u als afzender verantwoordelijk. We bekijken het product en beoordelen het bedrag dat in mindering wordt gebracht van het te retourneren bedrag.
  • Indien u buiten de termijn van 14 dagen toch wilt retourneren, neem dan even contact met ons op, dan komen wij er vast uit met u.
  • Wij hanteren een korting op de verzendkosten, indien het orderbedrag vanaf EUR 39,- . Retourneert u enkele producten en komt het totale orderbedrag onder de EUR 39,-, zullen wij de verzendkosten van EUR 6,79 alsnog in rekening brengen en eventueel inhouden van het te crediteren bedrag.

Hoe kunt u retourneren?

U kunt uw bestelling of deel van uw bestelling retourneren via het retourformulier. Na het invullen van dit formulier, ontvangt u een mail met instructies.  

Foutieve levering of schade bij levering

Indien u constateert dat de bestelling bij ontvangst niet compleet is, onjuist is of schade heeft, meldt dit dan binnen 24 uur na ontvangst bij ons, via het retourformulier. Het kan zijn dat u gevraagd wordt om foto’s op te sturen van het product.

Constateert u later dan 24 uur na ontvangst van uw bestelling een onregelmatigheid? Neem dan even contact met ons op, dan bespreken we hoe we dit kunnen oplossen.

Uiteraard vergoeden wij uw bestelling na beoordeling van ons team. U zult hierover van ons bericht ontvangen. Na ontvangst van dit bericht, zullen wij het bedrag binnen 7 dagen terugstorten op uw rekening.

Tips voor het retoursturen

  • U hoeft de bestelling niet in dezelfde doos terug te sturen. U kunt zelf het product verpakken in een kleinere verpakking, waardoor de retourkosten lager kunnen zijn. Let op: indien er tijdens de verzending van de bestelling schade ontstaat, bent u hiervoor verantwoordelijk.
  • Retourzenden is op eigen risico, dus als u de bestelling retour stuurt, bewaar dan altijd het Track&Trace of verzendbewijs totdat de retour verwerkt is.
  • Controleer uw bankrekening regelmatig. Binnen enkele dagen zal het bedrag op uw rekening staan.

Vragen?

We hebben geprobeerd ons beleid zo goed mogelijk te omschrijven. Mocht u toch nog vragen hebben, laat dit even weten aan ons via het contactformulier.